Eksperci CREATON Polska przeprowadzili 19 listopada br. dedykowane szkolenie dla architektów w biurze Dobre Domy we Wrocławiu. Głównym tematem była prezentacja rozwiązań dachowych marki CREATON będących odpowiedzią na aktualne trendy na rynku i oczekiwania ze strony inwestorów.
Podczas spotkania przedstawione zostały nowości w ofercie, jak kominki cementowe i ceramiczne SIGNUM nowej generacji oraz ceramiczna kalenica wentylowana, membrany dachowe i powierzchnia DURATOP PRO, których zastosowanie ma przełożenie na zwiększenie estetyki, funkcjonalności i trwałości pokrycia dachowego sygnowanego marką CREATON. Poruszone zostały liczne zagadnienia dotyczące gotowych projektów domów jednorodzinnych z dachem pokrytym dachówką ceramiczną i cementową CREATON, które są kluczowe z perspektywy osób przystępujących do ich budowy. Ważną częścią szkolenia była wymiana wzajemnych spostrzeżeń na temat aktualnych trendów architektonicznych oraz roli dachu, jako fragmentu budynku mającego kluczowy wpływ na jego ostateczną postać.
„Według «Badania potrzeb i procesu decyzyjnego w odniesieniu do pokryć dachowych» przeprowadzonych na zlecenie CREATON Polska przez Kantar w 2020 r., architekt jest jednym z kluczowych ekspertów w zakresie wyboru produktu na dach (TOP 10).
W związku z tym, tak ważna jest znajomość przez projektantów wszystkich możliwości, które oferują rozwiązania dachowe marki CREATON w zakresie kształtowania architektonicznego budynku. Świadomość w tym zakresie przełoży się na efektywną współpracę architekt – inwestor – wykonawca” – podkreśla Jakub Skowron, Communication & PR Manager CREATON Polska.