CREATON Polska sp. z o.o. wdrożyła w ramach funkcjonowania firmy na czas epidemii koronawirusa COVID-19 specjalne procedury chroniące zdrowie i życie pracowników, Klientów oraz Partnerów biznesowych. Mają one na celu zapewnienie dostępności oferowanych towarów i usług oraz ciągłości naszych procesów biznesowych. Nieustannie dokładamy wszelkich starań, aby otrzymali Państwo od nas najlepszej jakości produkty przy zachowaniu obsługi na dotychczasowym, najwyższym poziomie. W związku z tym:
- Ograniczone zostały do minimum możliwości załatwiania spraw wymagających wizyty w naszych biurach. Wszystkie spotkania i rozmowy z kontrahentami aktualnie odbywają się w formie tele- lub wideokonferencji. Zdecydowana większość pracowników biurowych wykonuje swoje zadania zdalnie wykorzystując narzędzia on-line lub pełniąc dyżury w siedzibie firmy.
- Specjalnie ułożony system zmianowy, zachowanie wszelkich niezbędnych zasad bezpieczeństwa i higieny we wszystkich naszych fabrykach sprawia, że procesy produkcyjne oraz dystrybucja są utrzymane bez zmian.
- Wydawanie towarów jest realizowane przez nasze magazyny w standardowym jak dotychczas zakresie oraz niezmienionych godzinach pracy.
Jednocześnie zapewniamy, że wszystkie dotychczasowe kanały komunikacji z CREATON Polska, telefoniczne i mailowe, są nieprzerwanie do Państwa dyspozycji:
- Specjaliści ds. Obsługi Klienta – tel.: +48 32 624 95 42-48 lub e-mail: dachy@creaton.pl,
- Doradcy Handlowo-Techniczni – pełna lista dostępna jest w zakładce doradcy,
- Nasze zakłady produkcyjne – dane kontaktowe dostępne są w zakładce kontakt.
Eksperci CREATON Polska odpowiadają na wszelkie pytania oraz wykonują swoje zadania polegające na terminowej realizacji zamówień. W razie potrzeby przedstawiają rozwiązania dostosowane do wyzwań, które przed nami wszystkimi postawiła obecna sytuacja. Specjalnie powołany zespół ekspertów czuwa nad tym, aby wszystkie działy firmy były w pełni funkcjonalne i działały w sposób niezakłócony.