Specjalista ds. kluczowych klientów

Miejsce pracy - 2 lokalizacje:

  • woj. mazowieckie zachodnie, łódzkie, świętokrzyskie
  • woj. kujawsko-pomorskie, pomorskie, zachodniopomorskie

Za co będziesz odpowiadać?

  • Sprzedaż produktów i rozwiązań firmy w zakresie płaskich pokryć dachowych zgodnie z założonymi planami
  • Bezpośrednią obsługę kluczowych klientów
  • Aktywną współpracę z różnymi grupami klientów w regionie, takimi jak: hurtownie pokryć dachowych, hurtownie ogólnobudowlane, dekarze, deweloperzy oraz architekci
  • Przeprowadzanie szkoleń dla partnerów handlowych, dekarzy oraz architektów
  • Negocjowanie warunków handlowych
  • Współpracę z zespołami sprzedażowymi, działem zapewnienia jakości oraz Akademią CREATON
  • Przeprowadzanie szkoleń dla zespołów sprzedażowych firmy
Dlaczego warto z nami pracować?
Specjalista ds. obsługi klienta 

Czego od ciebie oczekujemy?

  • Min. 3-letniego doświadczenia w sprzedaży w powierzonym regionie
  • Wykształcenia wyższego, mile widziane o profilu technicznym
  • Znajomość rynku materiałów budowlanych będzie dodatkowym atutem
  • Prawa jazdy kat. B
  • Umiejętności łatwego nawiązywania kontaktu oraz budowania długotrwałych, dobrych relacji
  • Kreatywności, inicjatywy własnej, zaangażowania i ambicji przy realizacji zadań

Pracując z nami otrzymasz:

  • Pracę w nowoczesnej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku.
  • Motywacyjny system wynagrodzeń.
  • Możliwość rozwoju zawodowego.
  • Praca w ambitnym, kompetentnym zespole.
  • Narzędzia pracy: samochód służbowy, laptop, iPhone, iPad.
  • Pakiet socjalny, w tym: 

    • bezpłatną opiekę medyczną Lux Med.
    • dofinansowanie do karty Multisport.


Masz pytania? Zainteresowała Cię nasza oferta pracy? 

Skontaktuj się z nami pisząc na kariera@creaton.com