Specjalista ds. obsługi klienta 
(ze znajomością języka czeskiego)

Miejsce pracy: Olkusz lub chrzanów  (woj. Małopolskie) lub międzyrzecz (woj. lubuskie)

Za co będziesz odpowiadać?

  • Bieżącą obsługę zamówień - wprowadzenie do systemu, realizacja, aktualizacja
  • Wsparcie Doradców handlowo-technicznych
  • Utrzymywanie kontaktów telefonicznych i mailowych z klientami
  • Monitorowanie płatności klientów i limitu kredytowego
  • Kierowanie zgłaszanych reklamacji do odpowiedzialnych osób. wystawianie not kredytowych lub wydań bezpłatnych

 

Czego od Ciebie oczekujemy?

  • Doświadczenia w pracy w biurze obsługi klienta (preferowane)
  • Bardzo dobrej znajomości języka czeskiego lub słowackiego
  • Umiejętności współpracy w zespole
  • Komunikatywności, zaangażowania i rzetelności przy realizacji powierzonych zadań
Dlaczego warto z nami pracować?
Specjalista ds. obsługi klienta 

Pracując z nami otrzymasz:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
  • Pracę w doświadczonym zespole
  • Pakiet socjalny, w tym: 

    • bezpłatną opiekę medyczną Lux Med
    • dofinansowanie do karty Multisport


Masz pytania? Zainteresowała Cię nasza oferta pracy? 

Skontaktuj się z nami pisząc na kariera@creaton.com